piątek, 28 lutego 2014

Sernik gotowany na herbatnikach (wersja kakaowa)


Dziś przedstawiam inną wersję przepysznego i szybkiego sernika gotowanego na herbatnikach- tym razem z warstwą kakaową. Po sam przepis odsyłam do mojego wcześniejszego wpisu, albowiem to z niego korzystałam- zmieniając jedynie cztery warstwy herbatników na trzy i dodając polewę czekoladową.

Taki senik bez pieczenia jest idealny, gdy nie mamy piekarnika lub po prostu nie chce się nam go włączać.

Spróbujcie koniecznie :)

4 komentarze:

  1. Po pączkach bardzo chętnie wracam do ciast, które lubię, a do takich należy sernik. Obiecałam sobie zrobić sernik z gotowanego sera. Twój przepis m i się podoba, więc chętnie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smaczny ,z warstwą kakaową podoba mi się jeszcze bardziej!.

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba nigdy nie jadłam takiego sernika gotowanego! Wygląda baaardzo smakowicie :-) U mnie niebawem sernik wiedeński ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,

    chciałabym przedstawić ofertę współpracy. Proszę o wiadomość na kontakt@blog-media.pl

    Pozdrawiam,

    Aneta

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...