czwartek, 30 sierpnia 2012

Versatile Blogger Award


Na wstępie bardzo chciałam podziękować Beti z bloga Kruche babeczki za nominację. Jest to dla mnie duże wyróżnienie, a ponieważ jeszcze nie brałam udziału w takiej zabawie to postanowiłam napisać coś o sobie:).

Ale po kolei- zasady:

  •   nominuj 15 blogów, które Twoim zdaniem zasługują na wyróżnienie
  •   poinformuj nominowanych blogerów o tymże fakcie
  •   napisz o sobie 7 faktów;))
  •   podziękuj Blogerowi, który Cię nominował u Niego na blogu
  •   dołącz nagrodę The Versatile Blogger Award u siebie na blogu
 
Blogi, które często i chętnie odwiedzam, w kolejności przypadkowej:
 A teraz 7 faktów, których być może o mnie nie wiecie :)
  1. Moją szczęśliwą liczbą jest 12 i permanentnie przeplata się ona w moim życiu. 12 maja mam urodziny, 12 marca wypada rocznica z moim M., całe 3 lata liceum miałam na liście w dzienniku nr 12 a jak poszłam na studia to otrzymałam indeks z końcówką "12". Ponadto, na uczelnię dojeżdżałam autobusem 112, a na pierwszym roku w akademiku mieszkałam w pokoju nr... tak tak-  212 :) To chyba jakieś przeznaczenie :)
  2. Jestem wielką fanką filmów kostiumowych. Jeżeli więc jakiś film ukazuje rzeczywistość, w której kobiety były damami, a mężczyźni prawdziwymi dżentelmenami to na 99% przypadnie mi do gustu:)
  3. Obecnie pracuję jako niania:). Dobrze dogaduję się z maluchami, a one widocznie też lubią moje towarzystwo:) Niestety, ze względu na kierunek studiów powoli zaczynam się rozglądać za pracą bliższą mojemu przyszłemu wykształceniu. Mam cichą nadzieję, że praktyka zdobyta podczas opieki nad dziećmi przyda mi się w późniejszym prywatnym życiu :)
  4. Nie lubię chodzić po sklepach z ciuchami, ubóstwiam natomiast działy w supermarketach, które są poświęcone różnym "pierdółkom" kuchennym. Mogłabym stać tam godzinami i oglądać różnorakie brytfanny, wazoniki, miseczki, trzepaczki, solniczki i inne "ciekawe":) rzeczy. Ale coś czuję, że w moim szaleństwie nie jestem  jedyna :)
  5. Jestem nocnym markiem. Lubię pracować i uczyć się w nocy, a w dzień sobie trochę pospać:) Ten system szczególnie uaktywnia się w czasie sesji, kiedy to już całkowicie przestawiam się na "tryb nocny".
  6. Uwielbiam kolorowe lakiery do paznokci i mam ich naprawdę pokaźną kolekcję w najróżniejszych kolorach tęczy. PS. Aktualnie mam żółte z czarnymi łatkami :)
  7. Na urodziny, rocznice i wszelkie inne okazje wolę dostawać kwiaty w doniczkach. Uważam, że cięte kwiaty są niepraktyczne, szybko więdną a zasuszone zbierają tylko kurz... Co innego- doniczkowce:) A tak na marginesie uwielbiam storczyki... :)
No, to by było na tyle:) Mam nadzieję, że dowiedzieliście się o mnie czegoś więcej.
Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. punkt 5 idealnie do mnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację:) Niedługo coś skrobnę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie;) Ja również zamiast godzinami kupować ciuchy wolę zaszyć się w dziale z artykułami kuchennymi;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Justko, bardzo dziękuję za wyróżnienie :) Jest mi bardzo miło, tym bardziej że tak rzadko ostatnio piszę, jestem niesystematyczna. Na prawdę nie spodziewałam się że ktoś o mnie będzie pamiętał.
    Punkt 4 - jakbym o sobie czytała :)) Nie cierpię kupować ciuchów, jak już muszę to jestem wtedy chora. Ale dział z naczyniami, foremkami. Mogłabym tam przesiedzieć pół dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za wyróżnienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie dziękuję, ale jakiś czas temu brałam udział w zabawie i już wyłoniłam coś o sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za nominację, ja też uwielbiam długo stać w tych działach z rzeczami do kuchni, wtedy jakby czas nie istniał :P

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję bardzo za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. serdecznie dziękuję za nominację!
    punkt 2 i 4 to też cała ja :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem jeszcze czy wezmę udział w zabawie, ale bardzo chciałam Ci podziękować za nominację!! Fajnie też przy okazji dowiedzieć się czegoś o Tobie! I podpisuję się pod punktem 4 i 5! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za wyróżnienie ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też chce wyróżnić Cię w tej zabawie Versatile Blogger Award, widzę ,że ktoś mnie ubiegł. Ale to nie przeszkadza :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję za nominację:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...