środa, 17 października 2012

Francuskie trójkąty z czekoladą


Są w życiu człowieka takie dni, kiedy nachodzi nas niespodziewana i niepohamowana ochota na coś słodkiego. Ja muszę Wam zdradzić, ze mam tak bardzo często:) Zamiast więc pędzić do sklepu po kolejnego batona, warto przygotować te pyszny trójkąty z ciasta francuskiego z czekoladą:) Polecam, bo nie dość, że są szybkie i mało skomplikowane (tylko 2 składniki- idealne dla studentów), to wychodzi nam aż 12 sporych ciastek :D A co najważniejsze- można je wcinać jeszcze ciepłe :)))

Składniki (na 12 trójkątów):
  • 1 opakowanie ciasta francuskiego (275 g)
  • 12 kostek gorzkiej czekolady (lub innej ulubionej)
Ciasto francuskie pokroić na trójkąty, na co drugim kłaść kostkę czekoladę- przykrywać płatem ciasta i zlepiać brzegi (ja robiłam to widelcem). Piec do zrumienienia około 15 min.

Smacznego! :)

Przepis dodaję do akcji:


14 komentarzy:

  1. jakie tu u Ciebie pyszności! A ciasto francuskie to akurat bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że ciasto francuskie ma wielu zwolenników :)

      Usuń
  2. Oj, tak znam ten ból, kiedy szukam ciągle coś słodkiego w domu, ale w sumie nie wiem sama co bym chciała i nic ciekawego nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie wypieki bez zbędnego wysiłku :-)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, szczególnie w czasach ciągłego zabiegania... Dobrze, że istnieje jeszcze coś takiego jak gotowe ciasto francuskie :)

      Usuń
  4. Piękne trójkąty, ślicznie wyszły, z czekoladą poezja :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Rzeczywiście, taka jeszcze płynna czekolada to była poezja :)

      Usuń
  5. uwielbiam takie francuskie słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealne na jesienną depresje! W dodatku jakie szybkie w wykonaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja uwielbiam takie czekoladowe smakowitości :). Jestem fanką czekolady od dziecka i stale przyrządzam z jej wykorzystaniem różne wypieki. Od siebie polecam np. czekoladowe brownie z solonym karmelem i sezamkami. Robiłam je nie dawno wg. przepisu znalezionego na https://wkuchnizwedlem.wedel.pl/ i wyszło bardzo smaczne. Polecam każdemu wielbicielowi czekolad i nie tylko :).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...