piątek, 26 października 2012

Pierożki z malinowym dżemem i białą czekoladą


Ostatnio mam wrażenie jakby doba skurczyła się o co najmniej pięć godzin... Chroniczny brak czasu i niewyspanie towarzyszą mi już od dobrych dwóch tygodni. Może dopadło mnie przesilenie jesienno- zimowe, a może to przez nową pracę? W każdym razie cieszę się na jutrzejszą zmianę czasu- wiem, że ta dodatkowa godzina to tylko iluzja, ale od razu robi się jakoś lżej na duchu:) A wszystkim będącym w niedoczasie- tak jak ja polecam te pierożki :)

Składniki (około 16 pierożków)
  • 1 opakowanie ciasta francuskiego (275 g)
  • dżem malinowy (ale polecam bardziej konfiturę, ponieważ z kilku pierożków dżem mi wypłynął)
  • biała czekolada
Dużą szklanką wykrawamy z ciasta francuskiego kółka. Do środka wkładamy po łyżce dżemu/ konfitury i kostce białej czekolady. Zlepiamy jak pieroga. Pieczemy około 15 min lub do zrumienienia.

I czyż proste rozwiązania nie są najsmaczniejsze? :)

Smacznego! :)


Przepis dodaję do akcji:

18 komentarzy:

  1. ale mi narobiłaś smaku tymi pierożkami:))
    ślicznie wyszły!
    wiesz, jakoś tak się składa, że mi też doba się kurczy w dziwny sposób....i jeszcze tak szybko będzie już ciemno..brrr:))

    OdpowiedzUsuń
  2. i to z rana takie smakołyki?
    no wiesz.. xd ale cudownie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karmelitko- wszakże śniadania na słodko są najlepsze:) Szczególnie o tej porze roku:)

      Usuń
  3. tak teraz do mojej kawy...byłoby idealnie :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ankawell- 15 minut i masz słodką przekąskę do kawy :)

      Usuń
  4. Pyszne muszą być z dodatkiem czekolady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak- maliny i biała czekolada to połączenie idealne:)

      Usuń
  5. nadzienie jak dla mnie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czemu ale maliny najlepiej smakują w ciastach w towarzystwie białej czekolady. Świetny pomysł, szybko i pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pysznie wyglądają! lubię słodkości na 1-2 gryzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biała czekolada i maliny - brzmi świetnie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...